Orice antreprenor știe că există o diferență între sarcinile care necesită mai mult timp pentru a fi realizate și cele care te ajută să fii productiv. Prima categorie tinde să se concretizeze în procese repetitive, care necesită o perioadă lungă de timp să fie realizate și nu întotdeauna abilități speciale. Comparativ, sarcinile care te ajuta să fii productiv se diferențiază prin obținerea unor rezultate semnificative, care aduc profit companiei și sunt mult mai îndrăgite de către angajați. Cu siguranță, atât angajații, cât și angajatorii, prefera a doua categorie, iar acest lucru poate fi realizat cu ajutorul automatizării proceselor. Practic, automatizarea proceselor de afaceri este mijlocul prin care companiile transferă anumite sarcini către programe și aplicații dedicate precum ID Scanner, oferind personalului posibilitatea de a-și dezvolta creativitatea și abilitățile de rezolvare a problemelor. De asemenea, printre beneficiile automatizării se numără și creșterea eficienței, eliminarea erorii umane și salvarea unor resurse prețioase precum timpul. Dacă încă nu știi care sunt procesele care îți consumă prea mult timp și pe care ai putea să le automatizezi, specialiștii ID Scanner au evidențiat câteva dintre acestea pentru tine.
Iată 3 procese pe care ar trebui să le automatizezi pentru maximizarea rezultatelor:
1. Procesele de onboarding
Multe organizații încă se bazează pe procese manuale pentru a gestiona fluxurile de lucru critice, chiar și în prezent. Acest lucru crește semnificativ timpul de dezvoltare a noilor angajați, în vederea atingerii unui nivel de productivitate optim. Angajarea personalului implică multe procese. De exemplu, completarea formularelor cu informații personale, colectarea documentelor necesare, organizarea și prelucrarea datelor, organizarea de cursuri de introducere și formare, de întâlniri, crearea de conturi bancare și alte asemenea. Toate aceste procese ar putea deveni haotice fără automatizare, ceea ce ar duce la completarea nesfârșită a documentelor, sarcini nefinalizate, nemulțumire a angajaților și productivitate scăzută. Atunci când automatizarea proceselor de afaceri este utilizată pentru integrarea angajaților, sarcinile sunt realizate mult mai ușor și eficient, dar și mult mai transparent. O aplicație de extragere date poate fi extrem de utilă în automatizarea acestor procese deoarece aceasta poate extrage și organiza datele în doar câteva secunde. Astfel, angajații se vor concentra pe dezvoltarea și instruirea noilor colegi, și vor putea fi mult mai productivi.
2. Procesele de vânzări
Într-o situație ideală, echipa de vânzări își petrece cea mai mare parte a timpului prospectând și discutând cu potențialii clienți, valorificându-și astfel punctele forte. Însă, aceste sarcini sunt adesea lăsate deoparte din cauza proceselor monotone și consumatoare de timp. De exemplu, înregistrarea manuală a apelurilor și a datelor clienților sunt procese care pot fi automatizate. Fluxurile de lucru digitale permit echipei să petreacă mai mult timp cu potențialii clienți și mai puțin pe introducerea manuală a datelor. Mai mult, ajută echipa să rămână organizată și să se focuseze pe vânzări. De asemenea, cu ajutorul automatizării, angajații pot centraliza informațiile pentru a găsi cu ușurință oportunitățile de afaceri și pot fi la curent cu ultimele propuneri trimise, ceea ce va crește eficiența. În plus, pot obține rapid rapoarte și statistici pentru a îmbunătăți fiecare întrevedere cu clienții. De ajutor în înregistrarea clienților poate fi ID Scanner. Acesta va scăpa angajații de introducerea manuală a datelor, conferindu-le posibilitatea de a petrece mai mult timp pe discuțiile cu potențiali clienți. În acest mod, rezultatele se vor îmbunătății, iar profitul va crește.
3. Comunicarea internă
Automatizarea simplifică fluxurile operaționale de lucru, dar și comunicarea internă. Utilizarea instrumentelor de comunicare internă, cum ar fi utilizarea diverselor aplicații, poate contribui în mare măsură la îmbunătățirea comunicării și a productivității forței de muncă. Este nevoie ca angajații să poarte conversații referitoare la delegarea sarcinilor, responsabilitatea urmăririi, să distribuie conținutul pe care l-au descărcat, prelucrat, și nu numai. Totuși, acum există destul de multe instrumente de automatizare care pot simplifica aceste interacțiuni și face întreaga comunicare mult mai clară și transparentă. Există aplicații sau platforme care facilitează comunicarea internă, ajutând la distribuirea informațiilor către un departament sau către întreagă companie, dar și la delegarea sarcinilor și urmărirea acestora în mod digital. De exemplu, un angajat din departamentul de resurse umane se poate ocupa de extragerea datelor candidaților pentru anumite posturi cu ajutorul unui scanner ID și poate distribui această informație cu toți membrii departamentului, distribuindu-le într-un singur loc, rapid și simplu.
Prin automatizarea proceselor precum ar fi integrarea, vânzările și comunicarea internă, afacerile se pot bucura acum de o performanță mai bună în operațiunile care înainte trebuiau efectuate manual. Automatizarea economisește timp și bani, reduce riscul de eroare umană și inconsecvențe în cadrul proceselor și, în același timp, ajută la maximizarea rezultatelor. Vestea bună este că tehnologia a făcut această automatizare fezabilă și relativ simplă! Pentru a îți duce afacerea la nivelul următor, ia în considerare adoptarea unei platforme de automatizare precum ID Scanner – o aplicație de extragere date, construită special pentru afacerile care doresc să se extindă eficient. Încearca versiunea DEMO ID Scanner astăzi și începe să îți optimizezi în mod corespunzător afacerea!